Barion Pixel

Képzeld el, hogy elmész egy masszázsra. Sajnos rossz a tapasztalatod, mert nem kérdezett ki, túlságosan fájt az egész, izzadtság szaga volt a masszőrnek és még a mosdó is koszos volt. Majd a masszázs után azt kéri a masszőr, hogy mond el az őszinte véleményedet. Két válasz közül választhatsz:

A) Szar volt, ide se jövök többet, szevassz!

B) Szerintem fontos, hogy a masszázst egy kikérdezés előzze meg, hogy képben legyen a masszőr, mire figyeljen, mik az igények, és így tovább – ez sajnos nálad nem történt meg. Az erősséggel kapcsolatban kértelek, hogy legyen gyengédebb, de nem változtattál, ez elrontotta a masszázsélményem, nem tudtam elengedni magam. Végül, sajnos a higiéniával sem voltam elégedett. Én ezt például úgy oldom meg, hogy minden vendég között tartok egy 30 perces szünetet, ahol tudom csekkolni magam, hogy milyen az illatom, és ha kell, át tudok öltözni friss ruhába, tudok használni dezodort vagy akár lecsutakolni magam kicsit. Plusz ellenőrzöm minden egyes vendég után a mosdót is, hogy a következő vendéget is tiszta, higiénikus környezet fogadja. Én ezek miatt nem hiszem hogy újra jönni fogok…

Te melyiket választanád? Szerinted melyik az előremutatóbb, melyikkel segítesz többet? Ha a masszőr helyében lennél, melyiknek örülnél jobban?

Ha kritizálsz valakit, teheted azt kedvesen, kulturáltan, építő jelleggel. Vagyis a kritikád lehet egy segítség a másiknak. Vagy lehet pusztán egy “érzelmi pofon”, ami maximum annyit ér el, hogy a másik rosszul érezze magát. A döntés minden egyes alkalommal a te kezedben van.

A mai nap egy videónk alatti kommentre is eszembe jutott ez téma, ott ezzel a példával illusztráltam még a véleményem:

Egy jó oktató sem azt mondja a tanulójának, hogy figyelj, katasztrófa vagy és szar amit csinálsz, hanem kulturáltan, a másikat segítve átadja az építő kritikáját. Én legalábbis így szoktam, és biztos vagyok benne, hogy előrébb mutat, mint a másik egyszerű minősítése. Szerintem ilyen is lehet a világ. Sőt, lehet elcsépelt, de szerintem van benne igazság: “Mi magunk legyünk az a változás, amelyet látni szeretnénk a világban.”

✉️TUDATOS MASSZŐR HÍRLEVÉL✉️

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy ne maradj le a legújabb masszőr fejleményekről, hasznos és értékes információkról!

(GDPR az info oldalon)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük