Barion Pixel

A leggyakoribb hiba, amit masszőrök elkövetnek

Ha masszőrként dolgozol, valószínűleg már te is hallottál ilyen vagy ehhez hasonló panaszokat kollégáidról:

„A masszázs jó volt, de túl sokat beszélt…”

„Én csak pihenni akartam, de végighallgattam a magánéletét…”

Igen, a leggyakoribb panaszok egyike az, hogy a masszőr nem érzi, mikor van itt az ideje a csendnek, és mikor nyitott a vendég egy kis beszélgetésre.

Pedig a megoldás egyszerű: tudatos kommunikáció.

3 gyakorlati tipp, hogy elkerüld ezt a hibát:

🔇 Csak akkor beszélj, ha a vendéged vevő rá.
Ha csukott szemmel, mélyeket lélegezve csendben fekszik, ne feszegesd a „Na és hol dolgozol?” – típusú kérdéseket. A csend is lehet gyógyító, ne erőltesd mindenképpen a beszélgetést.

🗣️ Ha beszélgetős a vendég, akkor se rólad szóljon az időpont.
Kerüld a panaszkodást, ne meséld el a reggeli dugót vagy a harmadik kávé utáni energiaválságodat. Ez az idő róla szól – ne vedd el tőle. Természetesen ha kérdez, válaszolj kedvesen, de ne feledd: a legtöbb ember magáról szeret mesélni, a saját sztorijait szereti megosztani – pláne egy olyan időben, amiért ő fizet.

👂 Ha a vendéged megnyílik, hallgasd őt figyelemmel.
Figyelj minden szavára, reagálj a mondanivalójára. Tanulj az aktív hallgatás technikájáról, mert ez nemcsak a vendégélményt emeli, de a bizalmat is erősíti.

 

Extra tipp: ne feledd, hogy attól még hogy az előző alkalommal beszédes volt, most lehet hogy csendben szeretne lenni. Sőt! Lehet, hogy a masszázsa elején beszélne, de aztán kikapcsolna teljesen. Szóval ez alkalomról-alkalomra és az időponton belül is változhat. Ezért érdemes figyelni.

 

Ha ezt a 3+1 tanácsot megfogadod, máris elhárítottad a masszőrökkel kapcsolatos leggyakoribb panaszt, és növelted szolgáltatásod minőségét! Ennyire egyszerű, csak tisztában kell lenni az alapokkal. Nem csak az anatómiai vagy épp kórtani alapokkal, hanem a kommunikációs alapokkal is.

 

A csend néha többet mond bármelyik szónál.
Tanuljuk meg jól használni!

 

Ha mélyebben is elmerülnél a tudatos kommunikáció témájában: bemutatjuk szeretettel friss online tudásanyagunkat:
👉 Tudatos kommunikáció segítőknek (A fentihez hasonló, egyszerű de nagyszerű, gyakorlatias praktikákkal van teli az egész anyag, emészthető formában, videós anyagként is – kifejezetten masszőröknek és egyéb segítőknek – edző, gyógytornász, stb. Hogy profin kommunikálj a munkádban és magánéletedben is!)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük