Megosztom veletek egy mai (2025. március 14.) levélváltásom, hátha lesz, akit segít a jövőben hozott döntéseiben:
Kedves Csaba!
Köszönöm a válaszodat.
A szervezetünkben honos ▀▀▀▀▀ molekulák a károsult sejteink regenerálásáért felelnek. Az életmódunk általi abúzusok miatt tizenéves korunktól egyre fogynak, és mind többre van belőlük szükségünk ahhoz, hogy ne betegedjünk meg, illetve hogy sérült sejteink regenerálódásában segédkezzenek.
Vállalatunk kutatóinak
egy speciális biotechnológiai eljárással
sikerült e tiszavirág életű molekulákat egyszerű előállításuk után úgy stabilizálni, hogy azok palackból vagy tubusból bármikor és bármilyen mennyiségben a hiány pótlására felhasználhatóvá váljanak. Lévén, hogy ezek összetétele tökéletesen azonos a szervezetünk által előállítottakkal, szemben az orvosságokkal, semmilyen mellékhatással, a túladagolás veszélyével sem fenyegetnek.Tizenötéves vállalatunk sikerrel használt termékei sorában a legújabb azzal tűnik ki, hogy a látványosan felgyorsult regenerálódást a stresszérzet azonnali oldásával instant bizonyítja. (Ld. a ▀▀▀▀▀ és a ▀▀▀▀▀ összehasonlító ismertetőjét csatolva.)
A ▀▀▀▀▀ ezen tulajdonsága az élsportban szó szerint aranyat érhet, a masszőrök körében pedig az ügyfelek panaszaira instant választ nyújtva a klientúra biztosabb megmaradásának, sőt, gyarapodásának eszköze, azontúl az ügyfeleknek és alternatív gyógyászattal foglalkozóknak történő terjesztés által a megélhetés folyamatos és mind gazdagabb forrása lehet.
Az egészségügyet forradalmasító termékeink tudatosan kerülik a kétes szándéktól mozgatott gyógyszeripar útjait, ezért csakis az azokat kifejlesztő vállalatunkon keresztül (online) érhetők el. Ami a technológia sikerét illeti, arról közvetlen a felhasználói tapasztalatok győznek meg. (Facebook ismeretség útján tudlak beavatni ezekbe.)
A speciális ▀▀▀▀▀-csomag 4 db 90ml-es tubusa
10%-os kedvezménnyel kapható, és
6 ajándék mintatubust is tartalmaz, hogy a vendégkörötökön ingyen tapasztalatot szerezhessetek. Épp időben vagytok a bevezető ár kihasználásához, mert a csomag a következő országokban csak 2025. március 15-én magyar idő szerint 4.59 óráig érhető el: Ausztria, Belgium, Horvátország, Cseh Köztársaság, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Magyarország, Írország, Olaszország, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország és Svájc.Ha érdekel a lehetőség, kérlek, mielőbb jelezzétek nekem e-mailben.
Csatolmányokat találtok itt és függelékként.
Egy orvos magyarázatát is mellékelem a termékeink működésének és hatásának ismertetésére, de érdekes lehet előbb két rövid promotáló video:
Válaszom:
Kedves ▀▀▀▀!
Köszönöm, hogy megosztottad velem ezt az ajánlatot. Nem szeretnék vitába bonyolódni, és természetesen mindenki maga dönti el, hogy miben hisz és mire költi a pénzét. Ugyanakkor szeretnék megosztani néhány gondolatot, mert a levél több ponton is gyanúsnak tűnik, és szerintem érdemes kritikusan is ránézni ezekre az állításokra.
Miért lehet problémás?
1. Tudományos megalapozottság hiánya
A levél olyan kifejezéseket használ, mint „▀▀▀▀▀ molekulák” és „sejtregeneráció”, ami tudományosan jól hangzik, de nincs mögötte konkrét bizonyíték. Az emberi szervezet természetes módon szabályozza a ▀▀▀▀▀folyamatokat, és az, hogy egy külső készítmény ezt érdemben képes lenne befolyásolni, tudományosan erősen kérdéses. Ha ez valóban forradalmi áttörés lenne, akkor orvosi kutatások és független tanulmányok is alátámasztanák, nem csak egyetlen cég marketinganyagai.
2. Félelemkeltés és manipuláció
Az üzenet azzal operál, hogy tizenéves korunktól „egyre fogynak” ezek a molekulák, és ha nem pótoljuk őket, akkor nem tudunk megfelelően regenerálódni. Bár az öregedés természetes folyamat, ezt így kijelenteni leegyszerűsítés és félelemkeltés. Ha egy termék tényleg működik, akkor nincs szükség arra, hogy az emberek szorongására építse az értékesítését.
3. „Semmilyen mellékhatás, a túladagolás veszélye nélkül”
Ez egy tipikus marketingfogás. Minden biológiai hatást kifejtő anyagnak lehet mellékhatása is – ha valami valóban hatásos, akkor nem lehet teljesen kockázatmentes. Az ilyen állítások arra utalnak, hogy vagy nem elég hatékony a termék, vagy az ígéretek túlzóak.
4. A gyógyszeripar démonizálása
Az üzenet azt sugallja, hogy a gyógyszeripar rosszindulatú és kizárólag üzleti érdekek vezérlik, míg ez a termék „tisztán az emberek érdekében” készült. Bár a gyógyszeriparnak is vannak problémái, a modern orvostudomány rengeteg életmentő és bizonyítottan hatékony kezelést biztosít. Ha egy szer tényleg ennyire működne, akkor miért nem próbálnák engedélyeztetni, hogy szélesebb körben, akár az orvosi ellátásban is elérhető legyen? (A mai modern gyógyszeripar nélkül van rá esély hogy mi már nem is élnénk. Plusz a kozmetikai termékek és táplálékkiegészítők piaca sokkal kevésbé, szinte alig szabályozott a gyógyszerekhez képest.)
5. Sürgetés és nyomásgyakorlás
Az, hogy a termék csak egy szűk időkereten belül elérhető, klasszikus trükk, amivel az impulzusvásárlást próbálják előidézni. Egy valóban értékes és működő terméknek nincs szüksége arra, hogy az embereket sürgős döntés elé állítsa.
6. MLM és piramisstruktúra jelei
A levél azt írja, hogy „Facebook ismeretség útján tudlak beavatni”, ami tipikus MLM vagy piramisrendszeres értékesítési technika. Ha egy termék valóban hatékony lenne, akkor nem ilyen módon terjedne, hanem független szakmai fórumokon és hivatalos egészségügyi csatornákon keresztül.
Ez az ajánlat rengeteg olyan elemet tartalmaz, amelyek miatt érdemes óvatosnak lenni: túl szép ígéretek, tudományosan nem igazolt állítások, félelemkeltés, a gyógyszeripar démonizálása, sürgetés és MLM-re utaló terjesztési módszerek. Ha érdekel a téma, érdemes független forrásokból (például tudományos publikációkból vagy orvosi véleményekből) utánajárni, mert az ilyen ajánlatok sokszor inkább üzleti célt szolgálnak, mint valódi egészségügyi előnyöket.
Plusz én magam (ezt látod is ha rám keresel) az egészséges életmódban hiszek. A stresszre nem egy krém lesz a megoldás. Hanem a rendszeres testmozgás, egészséges táplálkozás (ezáltal megfelelő testsúly), helyes stresszkezelés, mentálhigiéné és szociális kapcsolatok, megfelelő mennyiségű és minőségű alvás, valamint a káros anyagok (pl. műanyag) minél jobb kerülése. Ezek nélkül használhat az ember bármilyen csodaszernek kikiáltott terméket, maximum a pénztárcája lesz vékonyabb. Viszont ha az egészséges életmódra figyel, akkor pedig valószínű, hogy nem lesz semmilyen termékre szüksége, és az erre szánt pénzt költheti például utazásra, vagy épp befektetheti (hisz a legtöbb magyarnak nincs rendes megtakarítása, hónapról hónapra él). Megjegyzem még, hogy az életmódváltás sok lépése még pénzbe se kerül. Hogy korábban feküdjön le és többet aludjon az ember, hogy ne dohányozzon, ne fogyasszon alkoholt, koffeint is maximum reggel, minden nap sétáljon egy órát, TikTok görgetés helyett a párjával beszélgessen vagy meditáljon, stb. Na de most ebbe inkább nem megyek jobban bele.
Nem várok választ, csak gondoltam, megosztom ezt veled, hátha segít más szemszögből is ránézni a leveledre.
Minden jót kívánok!
Üdv.:
Csaba
Miért lehet problémás?
1. Tudományos megalapozottság hiánya
A levél olyan kifejezéseket használ, mint „▀▀▀▀▀ molekulák” és „sejtregeneráció”, ami tudományosan jól hangzik, de nincs mögötte konkrét bizonyíték. Az emberi szervezet természetes módon szabályozza a ▀▀▀▀▀folyamatokat, és az, hogy egy külső készítmény ezt érdemben képes lenne befolyásolni, tudományosan erősen kérdéses. Ha ez valóban forradalmi áttörés lenne, akkor orvosi kutatások és független tanulmányok is alátámasztanák, nem csak egyetlen cég marketinganyagai.
2. Félelemkeltés és manipuláció
Az üzenet azzal operál, hogy tizenéves korunktól „egyre fogynak” ezek a molekulák, és ha nem pótoljuk őket, akkor nem tudunk megfelelően regenerálódni. Bár az öregedés természetes folyamat, ezt így kijelenteni leegyszerűsítés és félelemkeltés. Ha egy termék tényleg működik, akkor nincs szükség arra, hogy az emberek szorongására építse az értékesítését.
3. „Semmilyen mellékhatás, a túladagolás veszélye nélkül”
Ez egy tipikus marketingfogás. Minden biológiai hatást kifejtő anyagnak lehet mellékhatása is – ha valami valóban hatásos, akkor nem lehet teljesen kockázatmentes. Az ilyen állítások arra utalnak, hogy vagy nem elég hatékony a termék, vagy az ígéretek túlzóak.
4. A gyógyszeripar démonizálása
Az üzenet azt sugallja, hogy a gyógyszeripar rosszindulatú és kizárólag üzleti érdekek vezérlik, míg ez a termék „tisztán az emberek érdekében” készült. Bár a gyógyszeriparnak is vannak problémái, a modern orvostudomány rengeteg életmentő és bizonyítottan hatékony kezelést biztosít. Ha egy szer tényleg ennyire működne, akkor miért nem próbálnák engedélyeztetni, hogy szélesebb körben, akár az orvosi ellátásban is elérhető legyen? (A mai modern gyógyszeripar nélkül van rá esély hogy mi már nem is élnénk. Plusz a kozmetikai termékek és táplálékkiegészítők piaca sokkal kevésbé, szinte alig szabályozott a gyógyszerekhez képest.)
5. Sürgetés és nyomásgyakorlás
Az, hogy a termék csak egy szűk időkereten belül elérhető, klasszikus trükk, amivel az impulzusvásárlást próbálják előidézni. Egy valóban értékes és működő terméknek nincs szüksége arra, hogy az embereket sürgős döntés elé állítsa.
6. MLM és piramisstruktúra jelei
A levél azt írja, hogy „Facebook ismeretség útján tudlak beavatni”, ami tipikus MLM vagy piramisrendszeres értékesítési technika. Ha egy termék valóban hatékony lenne, akkor nem ilyen módon terjedne, hanem független szakmai fórumokon és hivatalos egészségügyi csatornákon keresztül.
Ez az ajánlat rengeteg olyan elemet tartalmaz, amelyek miatt érdemes óvatosnak lenni: túl szép ígéretek, tudományosan nem igazolt állítások, félelemkeltés, a gyógyszeripar démonizálása, sürgetés és MLM-re utaló terjesztési módszerek. Ha érdekel a téma, érdemes független forrásokból (például tudományos publikációkból vagy orvosi véleményekből) utánajárni, mert az ilyen ajánlatok sokszor inkább üzleti célt szolgálnak, mint valódi egészségügyi előnyöket.
Plusz én magam (ezt látod is ha rám keresel) az egészséges életmódban hiszek. A stresszre nem egy krém lesz a megoldás. Hanem a rendszeres testmozgás, egészséges táplálkozás (ezáltal megfelelő testsúly), helyes stresszkezelés, mentálhigiéné és szociális kapcsolatok, megfelelő mennyiségű és minőségű alvás, valamint a káros anyagok (pl. műanyag) minél jobb kerülése. Ezek nélkül használhat az ember bármilyen csodaszernek kikiáltott terméket, maximum a pénztárcája lesz vékonyabb. Viszont ha az egészséges életmódra figyel, akkor pedig valószínű, hogy nem lesz semmilyen termékre szüksége, és az erre szánt pénzt költheti például utazásra, vagy épp befektetheti (hisz a legtöbb magyarnak nincs rendes megtakarítása, hónapról hónapra él). Megjegyzem még, hogy az életmódváltás sok lépése még pénzbe se kerül. Hogy korábban feküdjön le és többet aludjon az ember, hogy ne dohányozzon, ne fogyasszon alkoholt, koffeint is maximum reggel, minden nap sétáljon egy órát, TikTok görgetés helyett a párjával beszélgessen vagy meditáljon, stb. Na de most ebbe inkább nem megyek jobban bele.
Nem várok választ, csak gondoltam, megosztom ezt veled, hátha segít más szemszögből is ránézni a leveledre.
Minden jót kívánok!
Üdv.:
Csaba